Lucka nr.1

               
 
 
Tänkte tävla ut Handgjorda smycken. Som är lucka 1 på julkalendern.  Tyvärr så kommer det inte alltid vara tävlingar under luckorna. Men på dom flesta. Så ja, men som sagt! Nu ska jag tävla ut handgjorda smycken.
 
R E G L E R
 

 tävlingen arrangeras i samarbete med www.bloggtävlingar.com och produkten kommer från www.jewellerybyhelena.se

Regler:

- Du  ska länka till www.jewellerybyhelena.se och motivera i din blogg/facebook (om du inte har blogg) varför just du vill vinna smycket.

- Du  ska länka till tävlingsbidraget på din egen blogg i kommentarerna i min blogg i inlägget där tävlingen  är så att allt kan kontrolleras.

- Jag avgör vem som blir vinnare och får ett handgjort smycke från www.jewellerybyhelena.


Kommentarer
Postat av: Nina

mitt tävlingsbidrag! http://wannabebeautifulbutyoualreadyare.bloggplatsen.se/2012/12/08/9117894-handgjorda-smycken/
:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0