I'M BACK!

Ser att ni fortfarande kikar in, vilket är grymt!

Jag har inte hunnit blogga, först i lysvik sög mitt internet, bloggade dock några gånger. När jag åkte där ifrån så åkte vi direkt till Stockholm, samma där så sög internet uppkopplingen, sen i veckan har jag haft fullt upp att gå upp 6 varje morgon och va på konfa sak till 16, samma denna veckan som kommer. Men ska försöka blogga ändå!

Jag håller på att klippa en video om min midsommar helg i stockhom som kommer upp förmodligen sen! Men nu ska jag göra ett inlägg med bilder när vi va i lysvik, kanske inte så många bilder eller bra kvalité för använde mobilen, glömde kameran hemma :( men bättre än inget! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0